Angajament de calitate | Stiri | Despre Noi | Locuri de Munca | Suport | Contact
Host Expert » Angajament de calitate

Angajament de calitate

Garantia - Banii inapoi in 30 de zile

Daca in primele 30 de zile de la activarea contului nu sunteti multumit de calitatea serviciilor sau de suportul primit aveti garantia rambursarii banilor platiti in avans pentru abonamentele de gazduire.

Rambursarea banilor se face in urma unei solicitari adresata departamentului comercial, prin mijloacele online care vor fi puse la dispozitie de catre HOST EXPERT (email, sistem de tichete, etc.). Solicitarea trebuie sa contina datele de identificare ale clientului, motivele pentru care solicita rambursarea banilor, precum si informatiile necesare efectuarii acestei operatiuni.

Urmatoarele servicii nu sunt incluse in Garantia - Banii inapoi in 30 de zile: taxele pentru inregistrarea numelor de domeniu (nationale si/sau internationale), taxele achitate pentru serverele dedicate si orice alte taxe achitate pentru servicii optionale altele decat cele din oferta standard.

Garantia - Banii inapoi in 30 de zile nu se aplica pentru prelungirea sau reinnoirea serviciilor de gazduire si nu se mai acorda dupa trecerea celor 30 de zile de la activarea contului.

Solicitarea Garantiei - Banii inapoi in 30 de zile presupune rezilierea contractului, de aceea contul si toate datele si informatiile acestuia vor fi sterse.

Garantia este valabila doar daca ati respectat Termenii si Conditiile de Utilizare.

Garantia - Uptime

HOST EXPERT se angajeaza sa asigure o disponibilitate a serviciilor (uptime) de cel putin 99.5% pe luna, din momentul activarii serviciilor.

Pentru intreruperi in furnizarea serviciului, peste durata contractuala si inregistrate la HOST EXPERT se va acorda o reducere procentuala din valoarea abonamentului de gazduire, sub forma de credit, ce este alocat in contul clientului urmand a se scadea din factura viitoare.

Durata intreruperilor Credit
Ore Procente
0 - 3h 30' 100% - 99.5% 0 %
3h30' - 6h30' 99.5% - 99.1% 5 %
6h30' - 10h45' 99.1% - 98.5% 10 %
10h45' - 18h0' 98.5% - 97.5% 15 %
18h0' - 36h0' 97.5% - 95% 25 %
36h0' - 72h0' 95% - 90% 50 %
> 72h0' <90% 100 %

Reducerea se ofera doar la solicitarea clientului si este cel mult egala cu tarifele corespunzatoare perioadei de facturare.

Se considera intrerupere a furnizarii serviciului orice intrerupere neanuntata. Nu se vor lua in calcul:

  1. intreruperile pentru efectuarea de lucrari de intretinere/inlocuire a echipamentelor, anuntate prin email de catre HOST EXPERT Clientului cu cel putin 24 de ore inainte. Acestea vor putea avea o durata de maxim 4 ore / luna.
  2. intreruperile datorate culpei Clientului sau a unor terti pentru care HOST EXPERT nu este tinut sa raspunda (probleme de DNS � domain name system, probleme de acces ale clientului cu FTP, POP, IMAP sau SMTP etc.);
  3. intreruperi datorate fortei majore, asa cum este definita in Contract.

Forta majora include dar nu se limiteaza la: evenimente fortuite, conditii meteorologice nefavorabile, fenomene naturale, cutremure, embargouri, sabotaj, conflicte de munca, actiunea sau inactiunea guvernului, a altor retele sau a altor autoritati competente, manifestari de violenta, rea intentie, stricaciuni de proportii, interventia unor persoane neautorizate, chiar accidentale, lipsa de semnal cauzata de intreruperi de energie electrica, bruiaje electrice sau electromagnetice exterioare sau variatii de tensiune din reteaua de alimentare cu energie electrica, defectiunile aparute la echipamentele Clientului.

Durata intreruperii se contorizeaza din momentul inregistrarii sesizarii de catre HOST EXPERT (se va acorda un numar de inregistrare, mentionand data si ora exacta a primirii acesteia) pana la momentul rezolvarii ei de catre HOST EXPERT.

Garantia - Timp de raspuns

HOST EXPERT se angajeaza sa furnizeze asistenta tehnica Clientilor sai si sa raspunda la sesizarile de deranjament ale Clientului, aferente serviciilor contractate, in cel mai scurt timp.

Sesizarile pot fi facute prin mijloacele online care vor fi puse la dispozitie de catre HOST EXPERT (email, sistem de tichete, etc.). Sesizarile trebuie facute in termen de maximum 24 de ore, calculate din momentul aparitiei problemei reclamate. Clientul va primi un raspuns in termen de maxim 24 de ore de la anuntarea acestora Solutionarea reclamatiei se va efectua in termen de cel mult 30 de zile de la data inregistrarii, solutia urmand a fi comunicata numai in cazul respingerii reclamatiei si putand fi la randul ei contestata in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare. Formularea si inregistrarea reclamatiei nu suspenda obligatia Clientului de a plati sumele datorate.

HOST EXPERT va instiinta cu minim 24 ore inainte orice modificare, upgrade sau operatiuni de intretinere care ar putea afecta buna functionare a serviciilor Clientului.

Nota: Garantia - Banii inapoi in 30 de zile, Garantia - Uptime si Garantia - Timp de raspuns sunt valabile doar daca ati respectat Termenii si Conditiile de Utilizare.
 
Logare
Direct Admin
Webmail
Avantaje
30 de zile banii inapoi garantat
Angajament de calitate
Stiri
MySQL Upgrade
Probleme tehnice la RNC
Contact  Termeni si conditii  Confidentialitate 
Copyright © Host Expert